top of page

HSMN Group

Public·184 members

Billie Nikelson
Billie Nikelson

Storstädning Nacka planering

Jag började fundera på storstädning efter att ha skjutit upp det alldeles för länge. Det kändes som att det var dags att ta tag i det ordentligt. När jag letade efter alternativ i Nacka hittade jag Storstädning nacka till fast pris och klickade in mest för att se hur det presenteras. Det fanns information om storstädning och vad som kan ingå i en sådan tjänst. Jag läste inte allt i detalj utan försökte få en övergripande bild. Sidan var ganska enkel att navigera, vilket gjorde att jag snabbt kunde se olika delar. Samtidigt är jag osäker på hur man vet vad som verkligen behövs. Hur gjorde ni när ni planerade något liknande?

10 Views
Sia Enko
Sia Enko
14 hours ago

Det där med storstädning är något jag själv tänkte på länge innan jag faktiskt började göra något åt det. Jag har sett den sidan du nämner när jag kollade runt i Nacka, och jag minns att den gav en ganska tydlig bild av vad som kan ingå. För mig var det viktigt att inte försöka bestämma allt direkt utan låta det ta lite tid. Jag gick igenom flera alternativ och märkte att vissa saker återkom. Det gjorde det lättare att förstå vad som är standard och vad som är extra. Till slut blev det mer konkret utan att jag behövde stressa. Hur långt har du kommit i din planering?

Members

• Jack Bressett
    Jack Bressett
  • Billie Nikelson
    Billie Nikelson
  • Kol Reno
    Kol Reno
  • Sergiii
    Sergiii
  • Stefan MC oni
    Stefan MC oni
bottom of page